Budujemy 8x10, część 3

Dziś będzie mniej tekstu, za to więcej obrazków.



Na początek przycinanie desek pod przednią i tylną ramkę.



Tutaj wycięte już i sklejone listwy czekają aż wyschnie klej - 24 godziny.



Ramka tylna, łączyłem deski na wkręty, gdyż sam klej wydawał mi się za słaby.




Ramka przednia, gotowa do skręcenia i ostatecznego sklejenia.




     Po skręceniu przodu, dorobiłem prowizoryczną płytkę pod obiektyw, zrobioną z grubego kartonu. W zasadzie tylko i wyłącznie po to, żeby mieć jakieś chociaż zobrazowanie jak to mniej więcej w przyszłości będzie wyglądać. Oczywiście ostatecznie płytka będzie metalowa, a obiektyw kryjący pełny format 8x10 z wbudowaną migawką. Nie mam w planach wymiany obiektywów, z racji tego że nawet jeden to dla mnie spory wydatek. Na chwilę obecną skończyły mi się wkręty, po skręceniu ramki tylnej, więc czeka mnie wycieczka po materiały.

wtorek, 3 lipca 2012

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.