Pierwszy

      Niektórzy mówią, że pierwszy wpis jest najcięższy. Według mnie - zupełnie odwrotnie. Przynajmniej ja mam taką koncepcję; napiszę o czym będą późniejsze wpisy i wsio. Bo wydaje mi się że jednak będę więcej pisał, niż wklejał zdjęć. Pewnie jedno czy dwa na notkę.

      W zasadzie to nawet nie wiem o czym będę pisał tak na prawdę. Bo do udzielania porad na temat fotografii tradycyjnej brakuje mi sporo wiedzy i doświadczenia. Ewentualnie jakieś problemy które napotkałem i ich rozwiązania, chociaż one też mogą wydać się większości banalne, no ale cóż - od czegoś trzeba przecież zacząć. Ostatnio zmieniłem sprzęt którym robię zdjęcia, ale myślę, że opiszę
to w następnym wpisie, muszę mieć przecież jakieś tematy na zapas. Pierwsze wpisy opisywać będą więc moje zmagania związane ze zmianą sprzętu i w konsekwencji przejściem na inny format błony.

      Wydaje mi się, że wpisy te będą raczej dla mnie, nie planuje jakoś zbytnio reklamować bloga. Może czasem jakaś wzmianka na Facebooku i pewnie to tyle. Doszedłem do wniosku, że po jakimś czasie całkiem fajnie będzie wrócić do starych wpisów i pośmiać się z banalnych problemów, które wtedy wydawały mi się nie do przejścia. Oraz z jakości zdjęć, którymi kiedyś się zachwycałem a po jakimś czasie stały się proste i zwykłe.

      To tyle słowem wstępu. Postaram się, żeby pierwszy wpis nie był ostatnim. Jak się uda, to wpisy będą pojawiać się regularnie. Jak to zawsze bywa, na początku częściej i gęściej, po pewnym czasie trochę rzadziej, ale najważniejsze, że systematycznie.

sobota, 7 stycznia 2012

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.